Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Karolina Kozela-Paszek
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Magdalena Węgrzyn
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Łukasz Kowalski
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Ewelina Chrząścik
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Kinga Pieleszko
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Olga Sułkowska (Habrat)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Katarzyna Ciszek
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Alina Dawidczyk
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 536 333 202

tel. 696 372 702

tel. 536 555 000

tel. 695999892

tel. 537396003

tel. 735 313 288

tel. 536 333 202

tel. 537 226 018

tel. 733 369 043

tel. 730 066 999

mgr Karolina Kozela-Paszek
mgr Karolina Kozela-Paszek
mgr Magdalena Węgrzyn
mgr Magdalena Węgrzyn
 Łukasz Kowalski
Łukasz Kowalski
mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
mgr inż. Ewelina Chrząścik
mgr inż. Ewelina Chrząścik
mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
mgr inż. Kinga Pieleszko
mgr inż. Kinga Pieleszko
mgr Olga Sułkowska (Habrat)
mgr Olga Sułkowska (Habrat)
 Katarzyna Ciszek
Katarzyna Ciszek
 Alina Dawidczyk
Alina Dawidczyk
Ukryj kalendarz

Co nowego?

Naleśniki z musem owocowym

Naleśniki orkiszowe z twarożkiem i malinami

Zakupy z dietetykiem - z wizytą na Targu Pietruszkowym

Jakiś czas temu załoga Krakowskiego Centrum Dietetykiwpadła na genialny pomysł:

Trzeba nauczyć naszych nie tylko teraźniejszych, ale i przyszłych pacjentów jak prawidłowo robić zakupy. niech to będzie podstawą dokonywania świadomych i zdrowych wyborów żywieniowych.

Zastanawiając się usilnie "Jak wejść do sklepu i nie zwariować?" powoli wprowadzamy cykliczne akcje pod banderą "Zakupy z dietetykiem".

Na pierwszy cel delegacja w składzie ...

Dzień Otwarty z okazji Rozpoczęcia Lata.

Kolejna ciekawa inicjatywa Dietetyczek z Krakowskiego Centrum Dietetyki. Dziewczyny w składzie Karolina Kozela-Paszek, Katarzyna Ciszek, Alina Dawidczyk, Ewelina Chrząścik, Kinga Pielszko i Olga Sułkowska przygotowały w piątek 23.06 wiele atrakcji dla swoich obecnych i mamy nadzieję, przyszłych pacjentów.

Letnia sałatka z młodymi ziemniaczkami

Sezonowa, pożywna sałatka z ziemniaczkami, fasolką szparagową, chrupiącym ogórkiem i rzodkiewką.

Kotleciki a la falafel

Jak większość przepisów w mojej kuchni ten powstał w drodze przypadku i wymyślenia czegoś z tego co aktualnie mam w domu. Chciałam zrobić klasyczny 3 składnikowy obiad z młodymi ziemniaczkami, fasolką szparagową i... no właśnie, skoro nie jem mięsa to pasowało stworzyć coś na kształt kotleta i tak właśnie powstał ten szybki pomysł :)

Soczysty czerwiec, czyli które owoce sezonowe są najbardziej wartościowe?

Z impetem zaczął się czerwiec, który jako pierwszy miesiąc lata kojarzy mi sie tylko z jednym - mocą wartościowych, soczystych i smacznych owoców!

Aby ułatwić Wam dokonanie wyboru wyboru, poniżej przegląd tych cudownych darów lata! :)

Kremowy sernik jaglany --> Wege/ bezJaj/bezSera ?!

Pyszny, kremowy, delikatny i rozpływający się w ustach... 90% osób które go skosztowały, uważały że głównym składnikiem sernika jest właśnie SER :)

D3 - hormon czy witamina ?

Witamina D jest zaliczana do witamin, chociaż w praktyce jest prohormonem, ponieważ w organizmie przekształca się w biologiczną postać - 1α 25-dihydroksycholekarcyferol. Ocenia się, że około 80% 100% witaminy D3 pochodzi z biosyntezy ze skóry, a tylko niewielka część z pokarmu. 

Forma do potęgi Omega

Wbrew temu - to nie sam tłuszcz, ale źle zbilansowana dieta i nadmiar spożytych kalorii są przyczyną odkładania się tkanki tłuszczowej. Z kolei racją jest, że tłuszcze są szkodliwe: mogą wywoływać choroby serca, miażdżycę i nowotwory, ale i uwaga - również zapobiegać im! 

Pyszna zielona sałatka z ciecierzycą

Inspiracja na szybką i zdrową sałatkę :)

Mistrzowie Urody 2018

W sobotę odbyła się Gala wręczenia nagród Mistrzowie Urody 2018.
Podczas Gali odebrałam nagrodę za zajęcie 1 miejsca w kategorii Dietetyk Roku❤️
 

Dni Otwarte z Okazji Dnia Kobiet 9-10 marca 2018

To był dla naszych dietetyków w Krakowie niezwykle pracowity weekend. Zorganizowana akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i mamy nadzieję dostarczyła uczestnikom wielu ciekawych informacji i atrakcji

"Być kobietą, być kobietą..." czyli o tym, co się działo w trakcie Dni Otwartych w Krakowskim Centrum Dietetyki

W chłodne i (jeszcze) zimowe dni w głowach dietetyczek, zwłaszcza głównej sprawczyni całego zamieszania -Karoliny Kozela - Paszek zrodziła się idea, aby z początkiem marca, z okazji Dnia Kobiet zrobić coś od nas kobiet z branży, dla wszystkich kobiet, które chcą.

Czego chcą? Chcą wiedzieć i z wiedzy korzystać. Pomysłów było wiele, w życie wcieliłyśmy kilka z nich.
 

Czy warto jeść AWOKADO ??

Awokado to nietypowy owoc, bo kaloryczny i tłusty więc może trzeba go unikać? Absolutnie nie! Tłuszcze obecne w awokado to dobre tłuszcze, które obniżają „zły” cholesterol i chronią przed chorobami układu krążenia. To tylko jedna z prozdrowotnych właściwości awokado.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym dlaczego warto jeść awokado, jak sprawdzić i kupić dojrzały owoc i co można z ...

Dlaczego warto włączyć do swojej diety siemię lniane?

Siemię lniane bogate jest w wiele cennych składników odżywczych, głównie kwasy omega-3 oraz witaminy A i E. Dzięki tym składnikom nasiona lnu redukują stan zapalny, zapobiegają uszkodzeniom mięśni, a także wspomagają regenerację i wydolność organizmu. Siemię lniane odznacza się wysoką zawartością błonnika pokarmowego, który poprawia perystaltykę jelit, zapobiega zaparciom, obniża poziom trójglicerydów i glukozy we krwi.

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ