Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Karolina Kozela-Paszek
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Magdalena Węgrzyn
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Łukasz Kowalski
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Ewelina Chrząścik
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Kinga Pieleszko
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Olga Sułkowska (Habrat)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Katarzyna Ciszek
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Weryfikacja telefonu

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 536 555 000

mgr Karolina Kozela-Paszek
mgr Magdalena Węgrzyn
Łukasz Kowalski
mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
mgr inż. Ewelina Chrząścik
mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
mgr inż. Kinga Pieleszko
mgr Olga Sułkowska (Habrat)
Katarzyna Ciszek
Ukryj kalendarz
13 Sier

Zielone kotlety siekane z moringą

Filet z kurczaka to chyba najczęściej kupowany produkt w dziale mięsnym. Sposobów na jego przyrządzenie wciąż przybywa! Nie sposób się nudzić ;) 

Przy wyborze mięsa z kurczaka najważniejsze jest jego pochodzenie. Można kupić dobrej jakości, ekologiczne mięso przy odrobinie wysiłku lub też iść do marketu i kupić pierwszy lepszy filet z kurczaka naszpikowany i napompowany chemią. 

My oczywiście kupujemy mięso naturalne, ciut droższe, ale o wiele lepsze jakościowo. 

Co tydzień dostaję też paczke wiejskich jaj i domowej zieleniny - między innymi mix sałat, rucola, rukiew wodna, portulaka, papryka, szpinak, ziemniaki, cebula, cukinia i dynia. Sezonowo również liście moringa oraz verdolaga.

Dziś o tej pierwszej - o morindze. Zrobię o niej kolejny wpis, ale dziś tylko krótko (opis ze strony bonavita.com) 

Moringa – skład Bogactwo zawartych w tym drzewie składników odżywczych jest wprost zadziwiające. Sproszkowane liście Moringa zawierają większość potrzebnych organizmowi aminokwasów, przeciwutleniaczy i związków przeciwzapalnych. Proszek z liści Moringa to wysokowartościowe źródło naturalnego białka, które jest bardzo dobrze przyswajalne, a ponadto zawiera on naturalny błonnik.

W 100 g suchego liścia Moringa w porównaniu do takiej samej masy innych produktów znajduje się: 10 razy więcej witamina A niż w marchewce; 12 razy więcej witamina C niż w pomarańczy; 17 razy wapnia niż w mleku; 15 razy potasu niż w bananach; 25 razy żelaza niż w szpinaku; 9 razy białka niż w jogurcie.

http://bonavita.pl/moringa-sklad-wlasciwosci-przeciwwskazania-i-zastosowanie-drzewa-chrzanowego

 

Stwierdziłam, że skoro mam liście, to chętnie wykrzystam jej do każdej potrawy.

 

Składniki:

Liście świeżej zieleniny ( u mnie moringa, szpinak, bazylia z mojego ogródka )

Dwie zielone papryki

pół szklanki mąki ( zmielona kasza jaglana i gryczana na pył )

3 jaja

500g filetów z kurczaka

Cebula, czosnek

sól i pieprz ( u mnie również odrobinę przypawy mojo de cilantro ale nie jest to konieczne )

 

Sposób wykonania:

Kurczaka kroimy na mniejsze kawałki. Zieleninę wraz z jajami, cebulą i czosnkiem rozdrabniamy w blenderze. Dodajemy mąkę z ziaren i kawałki kurczaka. Kładziemy placki na rozgrzanej patelni.

Mężowi smażyłam na oleju kokosowym a mnie na gołej patelni. Jego wyszly lepsze :)

Można zjeść z sałatką i to spokojnie wystarczy by zaspokoić głód, ale gdy mamy za lub przed sobą trening, to lepiej dodać jeszcze ciut węglodowanów. Np. ziemmniaki (pamiętajmy że i one powinny być ekologiczne, bo należą do parszywej 12! ) 

Twój komentarz




POKAŻ