Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
Rezerwacja wizyty Kraków
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Karolina Kozela-Paszek
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Magdalena Węgrzyn
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Łukasz Kowalski
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Ewelina Chrząścik
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr inż. Kinga Pieleszko
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: mgr Olga Sułkowska (Habrat)
Kraków, ul. Grzegórzecka 73A
Dietetyk: Katarzyna Ciszek
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Weryfikacja telefonu

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 536 555 000

mgr Karolina Kozela-Paszek
mgr Magdalena Węgrzyn
Łukasz Kowalski
mgr inż. Anna Skowrońska (Furgał)
mgr inż. Ewelina Chrząścik
mgr inż. Weronika Kubas (Bożek)
mgr inż. Kinga Pieleszko
mgr Olga Sułkowska (Habrat)
Katarzyna Ciszek
Ukryj kalendarz

Archiwum wpisów – 2017

Nawodnienie – ważny element treningu

Dodatkowy wysiłek fizyczny zwiększa zapotrzebowanie na płyny. W trakcie treningu organizm traci wodę pod postacią potu oraz w postaci pary wodnej. W przypadku niedostatecznej podaży płynów w stosunku do strat dochodzi do zjawiska odwodnienia, którego konsekwencją są niepożądane skutki zdrowotne oraz pogorszona wydolność fizyczna. Dla odwodnionego zawodnika wysiłek fizyczny staje się trudniejszy do wykonania oraz szybciej pojawi się u niego ...

Żywienie w okresie około treningowym

Osoba wyczynowo zajmująca się sportem powinna szczególną uwagę zwrócić na żywienie w okresie około treningowym. Najważniejszą rolę w żywieniu w tym okresie spełniają węglowodany, które są niezbędną częścią diety osób podejmujących jakąkolwiek formę rekreacji sportowej. Odpowiednia ich podaż przed, w trakcie oraz po treningu zapewni właściwe wykorzystanie związków organicznych z tej grupy. Wpłynie to zarówno na wydolność, siłę i wytrzymałość ...

Bananowo-czekoladowe, aksamitne BROWNIE na śniadanie ? Bez wyrzutów sumienia?

Bananowo-czekoladowe, aksamitne BROWNIE na śniadanie ? Bez wyrzutów sumienia?  TAK, TO MOŻLIWE ! 

W dodatku bezglutenowe, wysokobłonnikowe, bez dodatku cukru i tłuszczu ;) Opcjonalnie, może być również bez laktozy i bez jaja - też wyjdzie pysznie!  Proste, tanie, smaczne, pożywne i w dodatku szybkie !

Sen: Najważniejsza część....

Większość z nas to ludzie pracujący, mający masę obowiązków. Daleko nam do zawodowców, których dzień podporządkowany jest treningowi i jego oprawie. Mimo wszystko trenujemy i staramy się być coraz to lepsi. Tak wiele mówi się o diecie i o treningu, że chyba warto wspomnieć o tej jednej, nierozłącznej części, jaką jest SEN. 

OCZYSZCZANIE ORGANIZMU

Tylko amerykański przemysł wytwarza corocznie blisko 3 miliardy ton różnych substancji chemicznych. To dziewięć tysięcy różnorakich związków. Co roku miliardy ton przemysłowych chemikaliów wprowadzane są do środowiska, a więc do wody, powietrza i gleby.

DOMOWE CIACHA NA ZIMOWE TRENINGI

Począwszy od mojej pierwszej „rowerowej zimy”, treningi kojarzą mi się z domową produkcją czegoś pysznego i pożytecznego! Nie przychodzi mi na myśl błotnisty i szary śnieg, mróz szczypiący w twarz, ale prędzej zmarznięte palce, którymi trudno wyjąć CIASTECZKA z tylnej kiszonki!

Współpraca z Polską Reprezentacją Olimpijską Rio 2016

Paweł Korzeniowski, Radosław Kawęcki, Kacper Majchrzak, Alicja Tchórz czy Anna Dowgiert to osoby których nie trzeba nikomu przedstawiać. Pływanie to arcy ciężka, żmudna i precyzyjna dyscyplina, gdzie każdy ułamek sekundy, każdy najmniejszy szczegół odgrywa ogromnę rolę.

W tym roku miałam okazję współpracować i prowadzić kadrę pływaków do Igrzysk Olimpijskich w Rio. 

Back

POKAŻ